17 Ekim 2010 Pazar

AÇEV'den OKUL ÖNCESİ EĞİTİMCİLERİNE DESTEK: ACEVOKULONCESI.ORG

Fortis Bank Türkiye ve Anne Çocuk Eğitim Vakfı işbirliği ile gerçekleşen “Ben de ben de” projesinin son bileşeni, “AÇEV Okul Öncesi” web sitesi yayında. Okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adaylarını hedef alan web sitesi, sunduğu zengin ve bilimsel içerikle Türkiye'de bir “ilk”i gerçekleştiriyor!

Ana sınıfı öğretmenlerinin bilgi kaynaklarını artırmak, bilimsel, doğru ve kaliteli içerik sunmak adına hizmete giren www.acevokuloncesi.org web sitesi, Programlar, Etkinlikler, Öğrenme Ortamı, Size Özel Kaynaklar gibi bölümleriyle yayında!


Çocukların beceri ve çabalarına değer verilmesi, gelişimlerinin desteklenmesinde önemli rol oynayan okul öncesi öğretmenleri ve öğretmen adayları için hazırlanan www.acevokuloncesi.org sitesi, okul öncesi eğitimi farklı boyutları ile ele alıyor ve çeşitli eğitim araçlarından örnekler içeriyor. Web sitesi, görsel öğeler ve videolar ile zenginleştirilmiş başlıklar, öğretmenlerin kendi deneyimlerini paylaştıkları kişiselleştirilmiş alanlar, öğrenme ortamının fiziksel yapısı ve düzenine yönelik interaktif bölümlerle kullanıcılarına çok çeşitli seçenekler sunuyor. Dünyada benimsenmiş eğitim yaklaşımları, etkinlikler, kaynak kitap ve site önerileri ve daha fazlasına kolaylıkla erişiliyor.
Hem içeriği hem de içeriğinde yer alan görsel malzemeler ve uygulamalarla bir "ilk"i gerçekleştiren www.acevokuloncesi.org sürekli geliştirilip zenginleştirilecek içeriği ile kaynak bir adres olmak için öğretmenlerini bekliyor.

Facebook adresi : http://www.facebook.com/acevokuloncesi
Twitter : http://www.twitter.com/acevokuloncesi

0 yorum: