24 Ağustos 2009 Pazartesi

Hatırlıyor Musun


Bu bir rüya olmalı.

Hiçbir gerçek bu kadar acıtmamıştı içimi yokluğunda. Hiçbir sensiz gece bu kadar koymamıştı bana. Biliyordum hep sen yanımda yatıyordun her zaman. Her gece bana sarılıyor ve ısıtıyordun. Bu kesinlikle bir rüya olmalı.

İlk ne zaman tutmuştun elimi hatırlıyor musun? Nasıl ürkek, nasıl çekingen. Ama bir o kadar güvenli buluşmuştu ellerimiz. Seni hiç bırakmayacağım dedi tenin tenime değerken. Hep yanındayım...

İlk ne zaman bakmıştın gözlerime hatırlıyor musun? Orada sadece kendini nasıl gördüğünü. O gözlerin seninle parladığını, hatta görmeye başladığını hatırlıyor musun?

Nasıl uzun bir bekleyişti bizimkisi. Nasıl uzun bir hasret, nasıl bitmez bir vuslat. Bu vuslat ömrümüzün sonuna kadar sürecek demiştin, hatırlıyor musun?

Artık gelmeyecek dedi kime ait olduğunu bilmediğim bir ses. Artık o yok dedi. Unut dedi. Oysa birlikteyken nasıl dünyayı unutmuştuk hatırlıyor musun? Nasıl boşvermiştik herşeyi, nasıl karşı durmuştuk engellere. Nasıl aşmıştık hepsini hatırlıyor musun?

Bu bir rüya olmalı. Sensizlik ancak bir rüya.

Biliyorum hepsini hatırlıyorsun. Ellerimin seni nasıl kavradığını, tenimin seni nasıl beklediğini, umudumun yeşerdiğini, vuslatımızın güzelliğini. Hepsini hatırladığını biliyorum. Yolların asla aramıza giremeyeceğini. Her zaman benimle olduğunu, her gece yatarken bana sarıldığını biliyorum. Benimle ısındığını, nefesini paylaştığını.

Sensizlik sadece bir rüya. Bizim için olmayan. Başkalarının gördüğü bir rüya.

Sense benim tüm gerçekliğimsin....

0 yorum: