23 Mart 2008 Pazar

Dünyanın en şaşkın insanı

Evet az önce yeniden emin oldum ve bu sıfatı verdim kendime. Ben dünyanın en şaşkın insanıyım. Geç kalmışsın bunu söylemek için diyeceğiniz hikayeyi sonra anlatacağım. Önce taze yaptığım şaşkınlık...
Az önce blogumu temizleyip yeniden yazmaya başladığımın haberini vereyim istedim insanlara. Gayet kısa ve net bir toplu bir mesaj gönderdim. Yalnız tek bir eksikle tabi ki. Blog adresimi yazmayı unuttum...
Daha neler unuttum bir bilseniz..
Aslında unutkan bir insan değilimdir. Hatta şaşırtacak kadar güçlü bir hafızam vardır. Fi tarihinde geçmiş bir cümleyi alakasız bir şekilde hatırlayabilirim. Ama işte bazen şaşkın bir insan oluyorum ve unutmamam gereken şeyleri unutabiliyorum.
İşte asıl olay...
Herşey bana hayatım boyunca çok yardımcı olacak bilgileri bir şekilde ele geçirmemle başlıyor. (ne olduğunu ve nasıl bulduğumu burada açıklamayacağım tabi ki). Ben bu belgeleri bir word dosyasına kaydettim ve mailime attım. Artık hayatım boyunca çok rahat olacaktım. Ama gel gör ki bu kendini bilmez, içi içine sığmaz, yerine duramaz şahsiyet o belgeye neler yaptı. Hala nedenini çözemediğim bir şekilde önce bilgisayara indirip sonra da mailinden sildi (valla bilmiyorum neden yaptığımı). Sonra yine o içindeki tuhaf kıpırtıyla o belgeye bir şifre koydu. Sonra da uzun süre bakmadı. Sonra bir gün tam o bilgilere ulaşmak istediğinde şifreyi unutmuş olduğunu gördü. Aman Allahım!! Bu olamazdı işte. Bu şaşkın bünyenin tek hatırladığı kimsenin aklına gelmeyecek bir şey olduğu ve özel bir isimden oluştuğuydu. Bu yüzden aklına gelen bütün önemli isimleri, lakapları, herşeyi tek tek denedi. Ama yok, olmuyor. Bir süre sonra artık işin içinden çıkamayacağını anlayıp yardım istedi (sonunda mantıklı birşey yapıp). Ama hayır bir türlü olmuyordu işte. Kimse bulamıyordu şifreyi. İlk günlerde daha sık olan şifre denemeleri 3 ay kadar sürdü.
3 ayın sonunda hem çok teşekkür ettiğim hem de bu şaşkınlığımı ıspatladığı için tuhaf bir his duyduğum bir arkadaş bana bir şifre kırma programı getirdi. Hemen işe koyuldum. Ve işte acı gerçek. Şifre karşımda duruyordu. Kendi adım...
Ama en azından haklı çıkmıştım. Kimsenin aklına gelmemişti. Yine de bu benim bu ünvanı almamı engelleyemedi tabi ki...

0 yorum: