28 Nisan 2008 Pazartesi

Benim Pencereme Karışmayın

İnsanlar ne çok konuşuyor değil mi?

Herşey hakkında, her zaman çok konuşuyor insanlar. Belki haklılar kendi düşüncelerini söylemekte. Ama buna inanlar oluyor. Oysa herkesin penceresi farklı bir tek bunun farkında değiller.

Düşünsenize hiç tanımadığınız biri hakkında sürekli bir şeyler duyuyorsunuz ve bunlar oldukça kötü şeyler. Ama tek taraflı dinliyorsunuz bunları. Ve sonunda elinizde hiç tanımadığın birine karşı kin dolu bakışlar kalıyor.

Ama ya öyle değilse herşey. Ya pencere yarı açıksa. Ya tam olarak göremiyorsanız.

Günün birinde bir söz duymuştum, kimden ve nasıl hala hatırlamıyorum. Çok da önemsemiyorum da aslında. Sadece artık benim için çok önemli olan bir söz bu ve ne yazdık ki haklı bunu söyleyen. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma...

Ben değilim demeyin. Hepimiz çoğu zaman öyleyiz aslında. Bize verildiği kadarını alıyoruz. Ve bu eksik bilgi bizi hemen bir fikrin kucağına oturtuyor. Oysa ne çok yanılmışım demek ise sadece erdemli insanlara kalıyor.

Ne çok konuşuyor çevremdekiler. Bence kulaklarımı tıkamadım ama beynimde çalan müziği dinliyorum. Gelip geçiyor konuşmalar. Hayır aslında geçmiyor. Dinliyorum hepsini. Ama hiçbiri benim düşüncem değil. Ben düşüncelerimi biraz daha doğru bilgi sahibi olduktan sonraya saklıyorum. ..

0 yorum: